WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ w ŁODZI
90-730 Łódź, ul. Gdańska 38
Dołącz do nas jako:
młodszy specjalista ds. płac
w Wydziale Budżetowo-Administracyjnym
Liczba stanowisk pracy: 1
Wymiar etatu: 1
Miejsce wykonywania pracy:
ul. Gdańska 38
90-730 Łódź
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
- nalicza wynagrodzenia pracowników oraz sporządza listy płac,
- rozlicza pracowników z pobranych zaliczek na poczet podatku dochodowego oraz składek ZUS,
- sporządza okresowe sprawozdania dotyczące wynagrodzeń i zatrudnienia.
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
- wykształcenie: wyższe
- znajomość przepisów zusowskich i podatkowych oraz w zakresie naliczania wynagrodzeń,
- doświadczenie zawodowe 3 lata, w tym rok w obszarze płac,
- umiejętność pracy w zespole,
- biegła obsługa komputera,
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990
oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r., - posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
- wykształcenie: wyższe ekonomiczne
Co oferujemy
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- dodatek za wysługę lat,
- nagrody jubileuszowe,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne,
- dofinansowanie do wypoczynku pracownika,
- możliwość udziału w szkoleniach, seminariach, konferencjach.
Dostępność
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi co najmniej 6 %
Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami, w tym osoby z niepełnosprawnościami.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
praca biurowa.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie; oświetlenie naturalne, sztuczne; niedostosowanie budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Dodatkowe informacje
Proponowane wynagrodzenie (brutto): zasadnicze 5 651,36 zł + dodatek za wysługę lat.
Oferty otrzymane po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.
Kandydaci zakwalifikowani poinformowani zostaną telefonicznie o terminie kolejnego etapu naboru.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 42 632-25-51
Twoja aplikacja musi zabierać (dokumenty niezbędne)
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- kopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe/staż pracy,
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów; nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia.
Aplikuj do: 26.03.2024 r.
w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „ogłoszenie nr 134981” na adres:
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Łodzi
Gdańska 38
90-730 Łódź
Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
Aplikując, oświadczasz, że znana jest Ci treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Łódzki Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej (90-730 Łódź, ul. Gdańska 38; tel. 42 636-03-57).
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@synergiaconsulting.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.
- Informacje o odbiorcach danych: informacja o kandydatach spełniających wymagania, ze wskazaniem imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania, zostanie upubliczniona w sposób powszechnie przyjęty (BIP Inspektoratu, tablica ogłoszeń) oraz wynik naboru zostanie udostępniony dodatkowo w Biuletynie KPRM.
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji. - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
BA.210.1.2024
Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie z dnia 20.12.2023 r.
Data ukazania się ogłoszenia: 20.12.2023
Data publikacji wyniku: 20.02.2024
Nazwa stanowiska: inspektor
Nazwa urzędu: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Łodzi
Adres urzędu: 90-730 Łódź, Gdańska 38
Wynik naboru: nabór zakończony wyborem kandydatów
Wybrane osoby:
Agata Jędrzejczak, zam. Zgierz
Marcin Fijałkowski, zam. Łódź
BA.210.2.2024
Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie z dnia 07.02.2024 r.
Data ukazania się ogłoszenia: 07.02.2024
Data publikacji wyniku: 11.03.2024
Nazwa stanowiska: młodszy specjalista ds. zakupów i archiwum
Nazwa urzędu: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Łodzi
Adres urzędu: 90-730 Łódź, Gdańska 38
Wynik naboru: nabór zakończony wyborem kandydatki
Wybrane osoby: Justyna Połeć